
حافظ شنبه نهم دی ۱۳۹۶ • 4:32 دیشب فال حافظ گرفتیم.وقتی به نیت اون پسر گرفتم گف زود دلبسته میشی و به ایندت امیدوار تر باش و به یه نیت دیگه ام اومد که یسری چیزا برات مهمن که برای دیگران مهم نیستن و بالعکس.یاد حساسیتایی که دارم و دقتم به چیزای بی اهمیت افتادم.حس کردم دو تا فالمم درست بود هرچندخیلی اعتقاد ندارم.به حافظ اعتقاد دارمااااا ولی با حضور قلب... _دلم براش تنگه...همیشه و هرلحظه...کاش ادم درستی بودو صادقانه دوستم داشت...بااینکه خیییییلی حرفای تکراری ایه ولی هنوز تو وجودمه که مینویسم...نیست،خی...
ادامه مطلب